עצמאי!
    האם אתה ערוך לדוח השנתי?
    לחץ כאן וקבל סיוע מקצועי!
דף הבית >> מידע עסקי >> שיתוף פעולה בין וועדי בתים ללשכת יועצי המס
 
בימים אלה מפרסמת האגודה לתרבות הדיור חוברת מקיפה לוועדי בתים ברחבי הארץ ובה ,בין היתר, מידע מפורט אודות סל השירותים המורחב והמלא לשנת 2010.
לא מכבר נחתם הסכם שיתוף פעולה בין לשכת יועצי המס בישראל ובין האגודה לתרבות הדיור ועל-פיו יועצי מס,חברי לשכה,בכל רחבי הארץ יעניקו שרות מקצועי לוועדי בתים.
מצורפים להודעה זו חוברת סל השירותיים של האגודה לתרבות הדיור וכן טפסים רלוונטיים הנוגעים להתקשרות בין יועץ המס ונציגות ועד הבית. מומלץ לקרוא את הנספח העוסק בסדרי העבודה והסדרי התשלום בין יועצי המס וועדי הבתים.
 
 
 
 
האגודה לתרבות הדיור
עדכון: 15/3/10
שם הנוהל:
ייעוץ חשבונאי
 
אחריות ביצוע:
מחוזות האגודה
 
מבוא
 
1.       האגודה לתרבות הדיור, באמצעות "לשכת יועצי המס בישראל", מעמידה לרשות לקוחותיה, נציגויות הבתים בכל רחבי הארץ, שירות של ייעוץ חשבונאי שניתן ע"י יועצי מס מוסמכים.
 
2.       הלשכה תספק את רשימת יועצי המס שחברים בה, הכוללת את כתובותיהם, מספרי הטלפונים והפקסים שלהם. הרשימה תפורסם במחוזות האגודה, בסניפי האגודה, באתר האינטרנט של האגודה ובמוקד שירות הלקוחות הארצי של האגודה.
 
3.       להזמנת השירות יש להתקשר למוקד שירות הלקוחות הארצי של האגודה, הפועל בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 בטל': 8484* (מכל טלפון).
 
פרק א' – סדרי עבודה
 
מוקד שירות הלקוחות, ירכז את כל הפניות לקבלת השירות ויפעל עפ"י ההנחיות שיפורטו להלן:
 
4.       עם קבלת הפנייה, תתבצע בדיקה ראשונית במערכת החברים, לבירור תוקף חברותו של הפונה ובדיקת זכאותו לקבלת השירות. במקביל, יעדכן נציג השירות את פניית הלקוח במערכת החברים הממוחשבת.
 
5.       בסוף כל יום, יעביר המוקד את הפניות למחוז הרלוונטי, באמצעות הדואר האלקטרוני או בפקס.
 
6.       המחוז יעביר לנציגות הבית את רשימת היועצים החשבונאים שבאזור מגוריה, מתוכה תבחר הנציגות את היועץ, שיעניק לה את השירות.
 
7.       נציגות הבית תעדכן את המחוז בפרטי היועץ החשבונאי אותו בחרה מתוך הרשימה ותעביר פנייה למתן שירות ליועץ החשבונאי עם פרטי נציגות הבית (מצ"ב טופס הפנייה לקבלת ייעוץ, מסומן נספח א').
 
8.       היועץ החשבונאי, ייצור קשר עם נציגות הבית, תוך 48 שעות מקבלת הפנייה, ויזמן אותה לקבל ייעוץ ראשוני חינם, בנושאים הבאים:
  • החובה שחלה על נציגות הבית בניהול הספרים, בפתיחת תיק בביטוח לאומי לעובדי הגינון, הניקיון והדיווח עבורם.
  • כדאיות ביטוח צד ג' לרכוש המשותף.
  • חובת הצגת דו"חות כספיים לדיירים חצי שנתי ושנתי.
  • מענה לשאלות שיעלו ע"י חברי נציגות הבית.
 
9.       בנוסף, בהתאם לצורך, יערוך היועץ החשבונאי לנציגות הבית תוך 5 ימי עבודה, דוחות כספיים, תלושי שכר ל-4 עובדים ויספק עוד שירותים נוספים- בתעריף מוזל.
 
10.   לאחר ביצוע השירות, יחתים היועץ את נציגות הבית על טופס אישור מתן ייעוץ חשבונאי ויעביר העתק למחוז (מצ"ב טופס אישור הנציגות, מסומן נספח ב').
 
11.   בנוסף, יעביר היועץ למחוז העתק מסיכום הפגישה ותוצאותיה באמצעות הדואר האלקטרוני או הפקס .
 
12.   באחריות המחוז להעביר העתק מסיכום הפגישה ותוצאותיה לסניף המקומי ולסגור את הפנייה ברישומיו. המחוז יבצע מעקב שבועי, האם מבקשי השירות אכן קיבלו את השירות המבוקש, בפרקי הזמן שפורטו בסע' 8 ו- 9 לעיל.
 
 
דף הבית  איריס מרום יעוץ לפני פתיחת עסק  פתיחת עסק ברשויות דוחות הצהרת הון החזרי מס הנהלת חשבונות שוטפת דיני עבודה צרו קשר

איריס מרום יועצת מס מוסמכת סתוונית 1,יבנה מיקוד 81513 טלפון-089421402,טלפקס-089420554 מייל-iris@maromtax.com


לייבסיטי - בניית אתרים